Wat zijn de verzendkosten?

  • Brievenbuspakketje €4,10
  • Pakketpost €6,95

Kleinere items worden verstuurd als brievenbus pakketje (mits ze samen in 1 doosje passen). Voor de berekening van de verzendkosten wordt altijd uitgegaan van het grootste te versturen product.

Bij bestellingen boven de €75 worden geen verzendkosten berekend.

Wat is de levertijd?

De levertijd voor items die op voorraad zijn bedraagt 1-3 werkdagen. Mochten er afwijkende levertijden gelden, dan wordt dit op de website, via social media of via een persoonlijke mail aangegeven.

De levertijd voor gepersonaliseerde items of specifieke items op aanvraag bedraagt meestal 3-5 werkdagen

Ik ben toch niet zo tevreden. Kan ik een product retourneren?

Wat jammer! Maar het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een item, om welke reden dan ook, niet helemaal naar wens is. Producten besteld bij ‘tot de maan en terug’ kun je daarom t/m 14 dagen na ontvangst retourneren. Volg hiervoor onderstaand stappenplan:

  1. Breng ons eerst op de hoogte van je retourtje via het contactformulier op de website of stuur een mailtje naar hello@totdemaanenterug.nl. Mail ons je ordernummer en reden van retour. 
  2. Pak het artikel weer goed in; compleet en in de originele verpakking.
  3. Breng het pakketje naar een postagentschap bij jou in de buurt. 

Producten die op maat of op bestelling zijn gemaakt kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.

Heb je het product al betaald? Dan ontvang je dit bedrag zo snel mogelijk nadat totdemaanenterug.nl het product retour ontvangen heeft teruggestort op je rekening. Mocht je een ander product willen bestellen dan worden de kosten verrekend met elkaar. 

De retourverzending is op eigen risico, vraag daarom altijd een Track & Trace code bij het postagentschap en bewaar je verzendbewijs. Je kunt er ook voor kiezen om je retourzending verzekerd te verzenden. Indien het product beschadigd is aangekomen bij de verkoper kunnen wij genoodzaakt zijn om niet het volledige bedrag terug te storten.

De kosten van de retourzending zijn voor de consument, tenzij de fout bij ons ligt en we hierover gecommuniceerd hebben. Indien je een deel van jouw bestelling wilt retourneren en de verkoper de verzendkosten vanaf een bepaald bedrag heeft vergoed kan de verkoper de verzendkosten alsnog in rekening brengen. Dit kunnen zij doen wanneer de orderwaarde van deze verkoper na het retourneren onder het bedrag voor gratis verzenden terecht is gekomen.

Mijn pakketje is niet aangekomen, hoe kom ik erachter waar deze nu is? 

Onze pakketjes gaan mee met de bezorgers van PostNL. Mocht je pakketje er langer over doen dan verwacht, check dan eerst de Track & Trace link die je van ons hebt gekregen via de mail. Kun je hieruit niet opmaken waar je pakketje zich bevindt, neem dan eerst contact op met PostNL. Hierna kun je ons natuurlijk altijd contacten en lossen we het samen op!

Heb ik garantie als ik iets bestel bij Tot de maan en terug?

Mocht er onverhoopt bij ontvangst schade zijn aan je bestelde product dan kun je t/m 14 dagen na ontvangst contact opnemen. Stuur ons hiervoor een berichtje via het contactformulier of stuur een mailtje naar hello@totdemaanenterug.nl. Zorg ervoor dat je duidelijke foto’s van de beschadiging meestuurt en we zorgen samen voor een passende oplossing.